Zamiast robić często nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:

aktywna tablica

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    prezentacje szczepów bakterii

Uczniowie zawsze są o wiele bardziej zaintrygowani, jeżeli w ramach nauczania i to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / bądź pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, aby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtenczas możliwość wymówienia innych słów, by sprawić, czy robią to słusznie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające i na pewno bardziej produktywne.

abilix krypton

Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno minęły. Dzisiaj nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD razem z tablicami interaktywnymi. To naturalnie dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to może pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Mimo to za pomocą interaktywnych tablic można osiągnąć sporo więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.

Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów

Zamiast robić często nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    demonstracje szczepów bakterii

Uczniowie zawsze są o wiele bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania oraz to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, żeby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas szansę wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to odpowiednio. Użycie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające oraz z pewnością bardziej produktywne.